Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Подольський М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лілевман І. Розроблення технології термолізної переробки костриці льону [Електронний ресурс] / І. Лілевман, Є. Бергер, М. Подольський // Техніка і технології АПК. - 2013. - № 2. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titapk_2013_2_13
| 2. |
Кузнєцов Ю. М. Динамічний аналіз супортної системи токарного верстата на основі механізмів паралельної структури типу "Гексаглайд" [Електронний ресурс] / Ю. М. Кузнєцов, М. І. Подольський, Д. О. Дмитрієв, С. А. Русанов // Наукові нотатки. - 2013. - Вип. 41(2). - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2013_41(2)__17
| 3. |
Кузнєцов Ю. М. Кінетостатичний аналіз та дослідження динамічних характеристик супортної системи токарного верстата типу "Гексаглайд" [Електронний ресурс] / Ю. М. Кузнєцов, М. І. Подольський, Д. О. Дмитрієв, О. І. Рожко // Наукові нотатки. - 2013. - Вип. 42. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2013_42_27
| 4. |
Брик Д. В. Фізико-технічне обгрунтування виробництва синтетичного палива з вугілля (на прикладі Львівсько-Волинського басейну) [Електронний ресурс] / Д. В. Брик, М. Р. Подольський, О. В. Гвоздевич // УглеХимический журнал. - 2014. - № 3-4. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukhj_2014_3-4_14
| 5. |
Подольський М. І. Експериментальні дослідження динамічних параметрів стрижневої супортної системи багатоцільового токарного верстата у процесі різання [Електронний ресурс] / М. І. Подольський, Ю. М. Кузнєцов, Д. О. Дмитрієв, В. А. Сідоров // Технологічні комплекси. - 2014. - № 2. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tehkom_2014_2_27
| 6. |
Лілевман І. Визначення граничного кута поперечної статичної стійкості колісних та напівпричіпних машин із застосуванням аналітичного моделювання [Електронний ресурс] / І. Лілевман, О. Лілевман, М. Подольський // Техніка і технології АПК. - 2014. - № 1. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titapk_2014_1_13
| 7. |
Лілевман І. Розроблення і дослідження методу отримання активованого вугілля з відходів переробки льону [Електронний ресурс] / І. Лілевман, О. Лілевман, М. Подольський // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2014. - Вип. 18(2). - С. 319-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2014_18(2)__40
| 8. |
Митрофанов О. Розробка, дослідження та впровадження вимірювальних засобів гідравлічного типу для визначення вагових та тягових характеристик сільгоспмашин в польових умовах [Електронний ресурс] / О. Митрофанов, І. Лілевман, О. Лілевман, М. Подольський // Техніка і технології АПК. - 2016. - № 9. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titapk_2016_9_12
| 9. |
Подольський М. І. Визначення залежності розподілу температури різання від товщини ріжучої пластинки з твердого сплаву [Електронний ресурс] / М. І. Подольський, А. І. Аблятіпов, І. В. Присяжнюк // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2017. - № 1. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2017_1_9
| 10. |
Брик Д. Геотехнологічний спосіб підземної газифікації вугілля для почергового отримання метану та синтез-газу [Електронний ресурс] / Д. Брик, О. Гвоздевич, Л. Кульчицька-Жигайло, М. Подольський // Геологія і геохімія горючих копалин. - 2017. - № 1-2. - С. 27-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/giggk_2017_1-2_12
| 11. |
Подольський М. І. Експериментальне дослідження впливу токарної обробки полімерів на величину зносу ріжучого інструменту та механічні характеристики оброблюваної деталі [Електронний ресурс] / М. І. Подольський, Ю. П. Нечипорук, Б. В. Костюк // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2017. - № 4. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2017_4_15
| 12. |
Митрофанов О. Розроблення та дослідження мобільних технічних засобів визначення вагових та тягових характеристик машин [Електронний ресурс] / О. Митрофанов, І. Лілевман, О. Лілевман, М. Подольський // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2015. - Вип. 19. - С. 245-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2015_19_31
| 13. |
Подольський М. Визначення вібраційних навантажень трансмісійного приводу колісних тракторів [Електронний ресурс] / М. Подольський, І. Лілевман // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2018. - Вип. 23. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2018_23_5 Мета роботи - розглянути питання виявлення джерел передчасного зношування та виходу з ладу вузлів механічних трансмісій важких колісних тракторів з поворотною (зчленованою) рамою, розроблено методику та проведено експеримент з пошуку джерел вібрацій, визначено частоти та величини максимальних амплітуд коливань складових частин. Методи досліджень: теоретичні - аналіз літературних джерел, довідкової літератури; експериментальні - польові випробування з відповідним вимірюванням показників тягового зусилля та вібраційних навантажень. Проаналізовані чинники, які впливають на скорочення ресурсу та передчасний вихід з ладу складальних одиниць трансмісійного приводу - карданних валів. За результатами теоретичних літературних досліджень встановлено вірогідні причини виникнення вібрацій, які можуть призводити до руйнування шарнірів. Для підтвердження цих припущень проведений натурний експеримент з використанням електронного обладнання - аналізаторів, зокрема і виробництва Південно-Української філії УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого, виконано обробку отриманих даних в електронному та графічному вигляді. Висновки: підвищення надійності та збільшення інтервалу між технічним обслуговуванням колісних тракторів можливе за умови виявлення та модернізації вузлів, які з конструкційних причин є найбільш навантаженими і мають обмеження щодо маси та габаритних розмірів. Що стосується привода механічної трансмісії, то такими вузлами є карданні передачі, а саме - голчасті роликові шарніри нерівних кутових швидкостей, вібрації у яких в комбінації з піковим циклічним точковим тиском можуть призводити до передчасної появи відхилень від циліндричності форми шипа шарніра та збільшенням пов'язаних з цим зазорів у з'єднанні. Способом вирішення задачі є запровадження інженерних рішень щодо зміни механічної конструкції привода зі збереженням функціональності або застосування активних електронно керованих штучних джерел вібрації (активаторів), які діятимуть у протифазі частотам власних та вимушених коливань системи, запобігаючи резонансу.
| 14. |
Грубник О. Обґрунтування можливості використання листяної біомаси та рослинних відходів для енергозабезпечення у сільському господарстві [Електронний ресурс] / О. Грубник, М. Подольський, І. Лілевман // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2019. - Вип. 24. - С. 360-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2019_24_39
| 15. |
Митрофанов О. Прогнозування та визначення показників міцності тягово-зчіпних пристроїв сільськогосподарської та вантажної техніки [Електронний ресурс] / О. Митрофанов, М. Подольський, І. Лілевман, О. Лілевман // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2019. - Вип. 25. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2019_25_7 Тягово-зчіпні пристрої (ТЗП) розраховані на передачу великих поздовжніх і значно менших вертикальних сил, що є їхньою головною функціональною особливістю. Такі механізми повинні бути високонадійними, забезпечувати відповідні кути складання зчіплюваної техніки, можливість швидкого і безпечного зчіплювання-розчіплювання, амортизацію динамічних навантажень під час руху транспортного агрегата. Конструкційне виконання ТЗП істотно впливає на такі найважливіші експлуатаційні якості зчіпки трактора з причепами та причіпними машинами як керованість, курсова стійкість, маневреність, плавність ходу, прохідність, надійність і безпека. На відміну від інших механізмів, де недостатня надійність може позначитися тільки на якості роботи, випадки самовільного розчеплення агрегата на ходу супроводжуються нерідко тяжкими аваріями та спричиняють великі матеріальні збитки. Надійність вузла визначається двома факторами: міцністю окремих деталей зчіпних пристроїв, які сприймають поштовхи та удари, та безвідмовною роботою замкових та запобіжних пристроїв, які не допускають самовільного розчеплення. Мета роботи - розглянути спосіб визначення характеристик міцності елементів ТЗП причепів і причіпних машин із застосуванням засобів комп'ютерного моделювання та оцінити придатність його застосування в практиці проектування і випробувань сільськогосподарської техніки. Методи досліджень: теоретичні з використанням обчислювальної техніки, аналіз умов роботи, порівняння показників міцності з вимогами, які відповідають силовому навантаженню та особливостям експлуатаційного середовища. Моделюванням ком'ютерним програмним забезпеченням виконано аналіз міцності дишла та зчіпної петлі тракторного причепа під час дії поздовжнього розтягувального зусилля, величина якого розрахована відповідно до нормативно-методичних документів з проведення випробувань. За результатами встановлено величини коефіцієнта запасу міцності та поздовжньої деформації дишла та зчіпної петлі, а також підтверджена придатність способу комп'ютерного розрахунку цих показників на етапах проектування та випробувань сільськогосподарської техніки. Висновки: під час виконання роботи апробовано спосіб теоретичного прогнозування та визначення міцності вузлів ТЗП причепів і причіпних машин із застосуванням засобів комп'ютерного моделювання. Підтверджено придатність та актуальність його застосування на стадіях проектування і випробувань транспортних засобів та машин сільськогосподарського і лісогосподарського призначення.
| 16. |
Подольський М. Дослідження впливу абразивних домішок різного походження на властивості змазки підшипників сільськогосподарської техніки [Електронний ресурс] / М. Подольський, І. Лілевман, Д. Федорчук // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2020. - Вип. 26. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2020_26_13 Підшипники кочення машин сільськогосподарського призначення експлуатуються в специфічних умовах, відмінних від більшості підшипників кочення загального застосування, і характеризуються складним характером і високим рівнем динамічного навантаження, значним забрудненням мастила великою кількістю продуктів таких як польовий пил, часточки оброблюваних технікою рослинних культур, а також власні продукти зносу. Це має особливе значення в тих випадках, коли процес змащування виконується одноразово за регламентний період обслуговування, а не поточним змащування. Тому необхідне проведення додаткових досліджень впливу різних за походженням та механічними властивостями абразивних включень, що можуть міститись у мастилах на процес зношування та стан підшипників. Мета роботи - дослідити ступінь впливу на зношування підшипників кочення сільськогосподарських машин розміру та матеріалів абразивних частинок, які забруднюють мастило, а також діючих на підшипники навантажень та часу їх роботи. Відстежити процеси, які протікають у зоні тертя робочих поверхонь підшипників. Методи дослідження: теоретичний аналіз досліджуваних літературних інформаційних ресурсів, а також експериментальний - проведення ресурсних випробувань підшипників на створеному стенді за умов, максимально наближених до реальних умов роботи деталі у вузлі машини. Висновки: за результатами дослідження встановлено, що: концентрація в мастилі підшипника продуктів його зносу практично лінійно залежить від розміру абразивних частинок. Проте зі збільшенням розміру абразивних частинок понад 55 мкм спостерігається падіння величини приросту концентрації продуктів зносу підшипника, оскільки абразивні частинки витісняються із зони тертя; коли радіальне навантаження, прикладене до підшипника, становить до 2 кН, концентрації продуктів зносу в мастилі мають найменше значення (до 0,6 %). З підвищенням радіального навантаження до (2,5 - 3,5) кН відбувається різке зростання концентрації продуктів зносу; після восьмигодинної роботи підшипника концентрація в мастилі продуктів його зносу знижується, що обумовлено частковим витісненням мастильного матеріалу з абразивом із зони контакту поверхонь тертя кочення і, як наслідок, - зменшенням їх впливу; після восьми годин роботи спостерігається значне зниження показника шорсткості поверхонь тертя кочення в підшипнику, що пояснюється проникненням в мікронерівності частинок ацетату целюлози під впливом тиску певної величини з утворенням тимчасового буферного шару між парами тертя. Якщо експеримент триває більше п?ятнадцяти годин, кількість мастильного матеріалу в зоні контакту зменшується і вплив на шорсткість поверхонь тертя з боку абразиву ПП06052016 та полімеру на основі ацетату целюлози знову зростає майже в однаковій мірі.
| 17. |
Подольський М. Моделювання процесу зносу підшипників сільськогосподарської техніки [Електронний ресурс] / М. Подольський, І. Лілевман, О. Лілевман // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2020. - Вип. 27. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2020_27_9
| 18. |
Цмоць І. Г. Засоби візуалізації енергобалансів і аналітична підтримка процесу управління енергоефективністю економіки регіону [Електронний ресурс] / І. Г. Цмоць, В. М. Теслюк, М. Р. Подольський, В. І. Дубук // Ukrainian Journal of Information Technology. - 2020. - Vol. 2, Nr. 1. - С. 1-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukjit_2020_2_1_3
| 19. |
Подольський М. Удосконалення конструкції глушників для зменшення рівня звукового тиску на операторів малогабаритних тракторів [Електронний ресурс] / М. Подольський, І. Лілевман, О. Лілевман, О. Кедровський // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2021. - Вип. 28. - С. 43-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2021_28_5
| 20. |
Подольський М. І. Новi приводи поступального перемiщення верстатiв на основi механiзмiв паралельної структури з штангами керовано-змiнної та постiйної довжини [Електронний ресурс] / М. І. Подольський // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2011. - № 1. - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2011_1_19
| | |
|
|